Kde je můj balík? Rozzuření lidé cupují Zásilkovnu. Přiznala, že má problémy

před 1 měsícem 7

Už několik týdnů má společnost Zásilkovna velké problémy. Její zákazníci si stěžují na pomalé dodávání balíků. Zpoždění často trvají i déle než týden. Firma však slibuje, že na nápravě pracuje a brzy se vrátí do běžného provozu.

Firma Zásilkovna patří mezi největší české rozvozce balíků. Nyní má ale velké problémy se včasným dodáváním zásilek z e-shopů a dalších míst, odkud si lidé nechávají posílat balíky. Zpoždění se často mohou protáhnout i o několik dní či dokonce týdnů oproti původnímu datu dodání.

Lidé si také často stěžují na přesměrování zásilek do jiných boxů, než kam si je nechali poslat. Nespokojení zákazníci se obrací na Zásilkovnu a žádají vysvětlení. Na facebooku se množí velmi naštvané komentáře, někteří pisatelé volí i peprná slova. "Zásilkovna už není co bývala. Mám dva balíky už 10 dní na depu a žádný pohyb či info," píše jeden z uživatelů. 

​​Není sám. "Velmi mě rozčiluje, že v poslední době téměř 8 z 10 balíků, které mi doručujete do z-boxu, přesměrujete do jiných výdejních míst, aniž by vás zajímalo, zda je místo pro mě dostupné," zlobí se další zákaznice. "Podáte zásilku a už nikdy neuvidíte. Nikdo," utahuje si ze služeb Zásilkovny jiný uživatel. 

Zpoždění a přesměrovávání zásilek firma už vzala na vědomí a zveřejnila omluvu. "Došlo k několika chybám, které v posledních dnech způsobily zpoždění v doručení zásilek asi o 2 až 3 dny, ve výjimečných případech i déle," přiznala na svém facebooku Zásilkovna.

Příčinou častých zpoždění jsou podle firmy změny v systému, který od dubna prochází úpravami procesů na depech. "Kolegové na dotčených depech pracovali na plné obrátky, aby doručili co nejvíce zásilek a dohnali zpoždění. Věříme, že se nám situaci podařilo stabilizovat a zásilky budeme doporučovat tak, jak jste zvyklí," dodala společnost.

Příspěvek s omluvou zveřejnila 29. dubna, i o více než týden později si ale lidé stále stěžují, že na své zásilky musí čekat. "Už mě to teda nebaví shánět od pátku balíček. Když se dovolám, pokaždé říkáte něco jiného. Že je balík v přepravě, pak zase že není," zní jeden z komentářů z tohoto týdne. "Je možné, že ještě uvidím balíky, co jsou na cestě už 8 dnů? Dneska mi bylo řečeno, že se včera na to vykašlali a dnes neví, tak mám počítat spíš v pátek," napsala další nešťastná zákaznice v úterý. 

Podobný problém řešila Zásilkovna už dříve. Lidem přestaly chodit balíky (9/2023):

TN.cz

Read Entire Article