Škodovka rozšiřuje elektrickou nabídku. Elroq vyjíždí i ve verzi Sportline

před 1 měsícem 1

Automobilka Škoda Auto posílá na český trh další verze nového elektromobilu Elroq. Čeští zákazníci nyní mohou kromě základní varianty volit i střední verzi 60 s lepší baterií a dynamickou Sportline. Elroq 60 v základním výbavovém stupni stojí od 882 000 korun.

​​Krátce po uvedení základní varianty 50 a nejvyšší verze 85 se dostává do prodeje i střední provedení elektromobilu Škoda Elroq 60. K výbavovým stupňům Essence a Selection pak nově přibývá sportovně laděný Sportline s designovými doplňky v exteriéru i interiéru.

Zadní kola Elroq 60 pohání elektromotor s výkonem 150 kW a točivým momentem 310 Nm. Energii mu dodává baterie o devíti modulech s kapacitou 63 kWh (využitelných 59 kWh), která umožňuje dojezd až 430 km a díky nabíjecímu výkonu až 165 kW ji lze na rychlonabíjecích stanicích dobít za 24 minut dobít z 10 na 80 procent kapacity.

Už v základním výbavovém stupni Essence mástřední verze Elroqu slušnou výbavu, v níž nechybí například 19palcová litá kola, zadní parkovací kamera, sedm airbagů, světelný a dešťový senzor, pětipalcový virtuální kokpit, digitální asistentka Laura nebo řada asistenčních systémů.

Cena startuje na 882 000 korun, což z této varianty činí jeden z nejdostupnějších elektromobilů na českém trhu.

O 66 tisíc dražší specifikace Selection pak přidává například parkovací senzory vpředu, textilní koberce, vyhřívaná přední sedadla i multifunkční volant, volbu jízdního režimu či třináctipalcový infotainment s navigací a digitální asistentkou Laurou, která má v sobě integrované funkce ChatGPT.

Na český trh míří Elroq i v provedení Sportline. K dispozici bude s oběma vyššími kapacitami baterie za 1 012 000 korun u verze Elroq 60, za variantu Elroq 85 si zákazníci připlatí dalších 100 tisíc.

Zdroj: Škoda Storyboard

​Dynamicky upravený Elroq Sportline má sportovní podvozek se speciálně naladěnými pružinami a tlumiči, který je snížený vpředu o 15 milimetrů a vzadu o 10 milimetrů, což spolu s progresivním řízením přináší sportovnější pocit z jízdy.

Jeho styl pak povyšuje řada černě lakovaných detailů – kryty vnějších zpětných zrcátek, lišty kolem bočních oken nebo střešní ližiny. Černé jsou i spoiler na předním nárazníku a zadní difuzor, i nápisy na kapotě a pátých dveřích. Zadní okna jsou zatmavená.

Černá dominuje také specifickému interiéru. Přední vyhřívaná sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami mají standardně potah z materiálu Suedia v  kombinaci s kůží a šedým kontrastním prošíváním. Tříramenný vyhřívaný sportovní volant s pádly pro ovládání intenzity rekuperace pak nese plaketku s nápisem Sportline.

Atmosféru interiéru dotvářejí lišty v karbonovém dekoru na palubní desce a kryty pedálů z ušlechtilé oceli.

Standardní výbava zahrnuje třináctipalcový infotainment s navigací, přední i zadní parkovací senzory, volbu jízdního režimu, přední světlomety Matrix-LED, virtuální pedál, boční airbagy vzadu, bezdrátové nabíjení telefonu s chlazením, širší balíček asistované jízdy a řadu dalších položek.

Modelová řada Elroq se v průběhu letošního roku rozroste ještě o top verzi 85x s pohonem všech kol.

vak, TN.cz

Read Entire Article